Új Harry Potter filmekre készülhetünk!


Sziasztok!

Újabb Harry Potter film készül! A hírt ma jelentették be. Na nem folytatás lesz a kis túlélő történetéhez, hanem az egyik kiegészítő könyvből készül film, de akár az is lehet, hogy végül filmek sorozata lesz, mint ahogy a Harry Potter filmek is voltak. A plusz meglepetés pedig az, hogy a forgatókönyvet maga Rowling írja!



Itt a közlemény:

"Minden akkor kezdődött, amikor a Warner Bros. megkeresett azzal az ötlettel, hogy a Legendás állatok és megfigyelésük című könyvet filmmé adaptálják. Azt gondoltam, hogy ez nagyszerű ötlet, de az, hogy végignézzem, hogy egy másik szerző valósítsa meg Göthe Salmander történetét, nehéznek tűnt. Olyan sokáig éltem ebben a varázslatos világban, hogy nagyon védelmező vagyok vele kapcsolatban, és én már amúgy is sokat tudtam Göthéről. Ahogy a hard-core Harry Potter rajongók tudják is, annyira, hogy még össze is házasítottam az unokáját, Rolfot a kedvenc Harry Potter szereplőmmel, Luna Lovegooddal. Ahogy megfontoltam a Warner Bros. felkérését, az ötlet körvonalazódni kezdett a fejemben, és nem tudtam ellenállni. Így jutottunk el odáig, hogy a saját ötletemet adtam elő a Warner Bros.-nek. Habár a varázslók és boszorkányok világában fog játszódni, ahol olyan boldog voltam 17 éven keresztül, a Legendás állatok és megfigyelésük nem egy előzmény és nem is folytatás a Harry Potterhez, hanem a varázslóvilág kiegészítése. A varázsvilág társadalmának szokásai és szabályai mindenki számára ismerősek lesznek, ha olvasták a Harry Potter könyveket vagy látták a filmeket, de Göthe története New Yorkban veszi kezdetét, 70 évvel Harryé előtt. Szeretném megköszönni Kevin Tsujihara-nak a Warner Bros.-től ezt a remek lehetőséget, ami nélküle nem jöhetett volna létre. Mindig azt mondtam, hogy csak akkor térek vissza a varázsvilágba, hanem lesz egy ötletem, ami izgalmas, és ez az."




Salmander régóta része a Potter univerzumnak, már azóta, hogy futólag megemlítik az első könyvben, a Bölcsek kövében. A Roxfort korábbi igazgatójaként a portréja az igazgatói irodában függ. Salmander azóta foglalkozott szenvedélyesen a mágikus lényekkel, mióta gyermekkorában rajongással figyelte a hippogriffeket, aztán a Mágiaügyi Minisztériumban dolgozott. 1918 elején majdnem egy évtizedet töltött kutatással és a Legendás állatok megírásával, szabadidejében beutazta a Föld rejtett sarkait, hogy a varázsvilág legérdekesebb lényei után kutasson.  
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése