Austenland előzetes

Sziasztok!

Bizonyára nem én vagyok itt az egyetlen Jane Austen rajongó, ezért szerintem ennek az előzetesnek sokan fogtok örülni. Nem, nem egy újabb adaptáció, sokkal inkább egy afféle vicces, komikus film egy Jane Austen rajongó életéről egy nyaralóban, ahol mindenki Jane Austen világába képzelni magát. Nem gondolom, hogy el fogja érni a Lost in Austen szintjét, de azért én biztos vagyok benne, hogy ezt meg KELL nézni. :D

Érdekesség, hogy az Austenland egyik producere egyébként Stephenie Meyer, a Twilight könyvek szerzője. A filmet szeptember 23-án mutatják be az Egyesült Királyságban, de már ott volt egy-két filmfesztiválon.

Ez a film vagy nagyon jó lesz vagy nagyon rossz, de én biztosan adok neki egy esélyt.


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése