Büszkeség és balítélet hétvége!!!

Sziasztok!

Bizonyára nem én vagyok itt az egyetlen, aki imádja Jane Austen regényeit. Talán a legismertebb közülük a Büszkeség és balítélet. Millióféle feldolgozás készült belőle, filmek, folytatások, átiratok... 

Nos, 2013. január 28-én lesz a 200. évfordulója annak, hogy a Büszkeség és balítélet megjelent.

Ezt pedig nem hagyhatom szó - illetve poszt - nélkül, szóval ennek örömére a január 28-a előtti hétvégén, azaz január 26-án és 27-én Büszkeség és balítélet hétvégét tartunk!

Lesz szó Jane Austenról, a Büszkeség és balítélethez kapcsolódó filmekről és sorozatokról, zenékről, írókról, akikre hatott Jane Austen (persze a teljesség igénye nélkül), és természetesen magáról a könyvről is lesznek érdekességek. 

Szóval ha szereted Jane Austent, január 26-án és 27-én az oldalon a helyed, hogy a 28-át már új tudással felruházva várhasd! :D 

"One doesn't read Jane Austen; one re-reads Jane Austen." 
- William F. Buckley, Jr.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése