Tarzan 3D előzetes - Véleménnyel

Sziasztok!

Bizonyára már sokan hallottátok - már ha szeretitek a Twilightot -, hogy Kellan Lutz, aki a Twilight filmek Emmettje főszerepet kapott az új Tarzan filmben.

Őszintén szólva nem néztem utána a dolognak annak idején részletesebben (mivel én nem vagyok nagy Kellan Lutz rajongó). Tehát én naiv azt hittem, hogy ez egy élőszereplős film lesz. Hát, tévedtem. De kicsit előreszaladtam...

Tehát kíváncsian vártam a filmet. A régi Tarzan filmeknek nem vagyok nagy rajongója, és bevallom, a könyvet sem olvastam. De... Első nézésre szerelembe estem a Disney verzióval, imádtam a számítógépes játékot, és sokakkal ellentétben a Tarzan sorozatot is néztem, és tetszett. Úgy gondoltam, egy modern technikával készült élőszereplős film biztosan jó lesz.

És akkor még mielőtt bármi többet is mondanék, megmutatom az előzetest:




Bizony, ő az. Nem vicc. Kellett pár nap, mire véleményt mertem írni róla, de semmit sem javult a véleményem.

Először is, amikor elkezdtem nézni, azt hittem, csak vicc, valamiféle bevezető, és ha kivárom, akkor jönnek a rendes, élőszereplős jelenetek. Nem jöttek.

Aztán gőzerővel kezdtem olvasgatni a neten, hogy hátha ez csak egy afféle vázlat, egy látványterv, hogy majd ilyesmi lesz, csak sokkal jobb.

De nem, ez a tippem sem jött be. A film ilyen lesz. Nem vicc.

Na, akkor most, hogy mi is a problémám.

Szereplők. Esküszöm, percekig vártam, hogy felbukkanjon Kellan Lutz. Azt hittem, rosszul emlékeztem, és nem ő Tarzan. De de. Csak nem ismerni fel. Kérdem én: Miért választunk ki egy színészt egy szerepre, ha aztán totál másképp néz ki a szereplő? Oké, a mozgása kell. Na de azért már a régebbi élőszereplőre ráanimált mesékben is sikerült megvalósítani, hogy a szereplők hasonlítsanak magukra. (Lásd: Polár Expressz.) És akkor az újabbakról nem beszéltem, mint Karácsonyi ének vagy mondjuk az Avatar. 
Kellan Lutz feje konkrétan eltűnt. 

És akkor menjünk tovább! Gorillák... Most nem azért, de.... A Narniában milyen oroszlánt hoztak létre digitálisan? Vagy most a Pi életében? Mik ezek a gorillák? Ezeknél még a Disney gorillák is hihetőbbek, mert azok legalább nem kívánnak élőnek látszani. És pont egy olyan történetben nem sikerül létrehozni élethű gorillákat (javaslom megnézésre a készítőknek az új Majmok bolygóját!), amiben fontos lenne. Hiszen ők mégis családtagok! Értelmes lényekként kellene megjelenniük, nem így.

Látványvilág. Oké, a természet nem rossz. De nem elég hihető. Ennél őszintén szólva jobban magával ragadott a Disney Tarzan környezete, látszott benne a kemény munka. Hiszen az egy 1999-es mese. 13 év telt el azóta, és nem sikerült szebb környezetet létrehozni. Meg úgy alapból a meséből vett koppintásnak érzem, csak nem rajzolt, hanem digitális. Ennyi a különbség. 

Még a jelenetek is stimmelnek, konkrétan a Disney Tarzan jutott eszembe, ahogyan Tarzan felmászott arra a kiálló ágra, vagy mire. Ugyanez van a mesében is. 

Szóval... Én ettől a filmtől valami olyasmit vártam, mint amilyen a Majmok bolygója. Akkor lett volna értelme annak, hogy új verziót készítünk. Persze én alapból élőszereplősre gondoltam, digitális majmokkal, de az animáció ellen sincs kifogásom, ha jól van megcsinálva. De ez... Csak röhögni tudok rajta.

Nem érzem az előrelépést a régi filmekhez vagy a Disney Tarzanhoz képest. És akkor meg nem értem, hogy ezt miért kellett. De komolyan? Miért?

Ez alapján az előzetes alapján ez a film a szánalom és a röhögés keverékét hozza ki belőlem. Semmi többet. Hiába szeretem a történetet. És még Phil Collins zenéje sincs, hogy feldobja a dolgot.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése