Twilight öt részen át

Sziasztok!

A http://www.breakingdawnmovie.org/ oldalon készítettek egy kis összesítést arról, hogyan is változtak az egyes szereplők az öt részen keresztül. Gondoltam, közzé teszem én is, és megmondom, kinek melyik stílusa tetszett nekem a legjobban. :) És kíváncsian várom a ti véleményeteket is. :)


Alice haját imádtam az elsőben! De tényleg. Valahogy annyira bohó volt és Alice-es, hogy egyszerűen csak szerettem. Emlékszem, a rajongókat mennyire sokkolta a változás, de őszinte leszek. Nekem tetszett Alice haja a New Moonban is, és igazából mindben. Bár talán az utolsó részre kicsit túl komoly lett, de ez is azt tükrözi, hogy Alice az utolsó részben keményebb döntéseket hoz meg, és aggódik Belláért, így már ő sem annyira pajkos, mint korábban. Szóval nekem ő minden részben tetszett, de a korszakalkotó haja az első részbeli volt szerintem. :)


Na jó, Bellánál nem bírom ki, hogy ne mondjam el, mennyire borzalmas volt az a paróka az Eclipse-ben. Szörnyű. Egyszerűen nem tudok elsülni rajta... Mindenesetre ha választanom kell, akkor számomra New Moon. Nekem abban nagyon tetszett, bár gyanítom, hogy az utolsó részbeli vámpír Bella is tetszeni fog, ha nem lesz ilyen komoly kék fényben, mint a plakáton.


Határozottan az első rész. Carlilse úgy van leírva a könyvekben, mint egy jó pasi. És legyünk őszinték, Peter Facinelli egy nagyon jó pasi! Viszont például az utolsó részbeli haja... Hát, szerintem borzalmas. A jó pasit az első részben viszont tökéletesen hozza, az a haj állt neki a legjobban.


Hát ez nehéz választás... Hogy miért? Mert szerintem Robert Pattinson jóképűsége egyik plakáton sem jön át teljesen. Ha összességében nézem, akkor pedig nem tudok dönteni. Talán a Breaking Dawnt mondanám, de szerettem a meredező haját is az első részben. :)


Én bevallom, nem vagyok nagy Emmett rajongó, és nem annyira szeretem Kellan Lutzot. Viszont ha döntenem kell, szerintem határozottan az utolsó rész. Az Eclipse-es haja pl. borzalmas, de nekem alapból jobban tetszik azokon a képeken, amikor van egy kis haja.


Jake esetében semmiképpen sem az első film, az biztos. Az a hosszú haj... Szót se róla! Nálam New Moon, bár azért Jake nagyjából ugyanúgy nézett ki a hajvágás után minden részben.


Talán az ő haja volt az, amin a legtöbbet háborogtak a rajongók, és okkal. Nekem meglepő módon az Eclipse-es haja tetszik a legjobban, akkor is, ha sokan leszólták. Valahogy beleillett az egész háborús történetébe. De a New Moon-os haját soha többet!


Esme esetében egyszerűen nem értem, miért kellett megváltoztatni a hajszínét. Egyrészt fölösleges volt szerintem, másrészt zavaró. Arról nem is beszélve, hogy nálam Esme külseje magasan az elsőben a legjobb, és az is illik Esme karakteréhez a legjobban. 


Rosalie. Nekem Eclipse. Röviden és tömören. :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése