Jamie és Lily! Közös képek!!!

Sziasztok!

És eljött a pillanat, amit olyan régóta várunk, és amit a tegnapi nap már előrevetített. Közös kép Jamie-ről és Lilyről!!!!


Több kisebb képet is találtam, és nagyon úgy tűnik róluk, hogy jó volt a hangulat. :P





















Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

8 megjegyzés :

  1. Szia! :)
    Én örülök, hogy ilyen jól kijönnek egymással, mert így megkönnyítik a forgatást.
    Jamie-nek még mindig megvan az a kissé homis stílusa, ami jellemzi. :) Mondjuk, ha nem így öltözködne, akkor talán sokan fel sem ismernék. :D Azért remélem gyúr majd még egy kicsit, mert még mindig 70 kg körül saccolom. :)
    Ja! Kell nekem Lily mobilja! :D xD
    Puszi: Clary

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát, én azért homisnak nem nevezném a stílusát. Nekem különösebb bajom nincs vele. Valóban megvan a maga stílusa, de sztem ez sztárként előny, és amíg nem hord olyan cuccokat, amilyeneket Joe Jonas egy időben, addig nyugodt vagyok. xD
    Ami pedig a gyúrást illeti... Már elég régóta gyúr, és egyre inkább azt gondolom, hogy ő ilyen alkat. Hogy erősödik, tehát ereje van, de hízni nem hízik. Nekem is van olyan fiú ismerősöm, aki amúgy tök erős, meg gyúr, annyit eszik, mint az állat, mégis tök vékony. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. Várjunk csak...Jamie és Lily együtt vannak? Jól látom,h egymás kezét fogják??

    VálaszTörlés
  4. HOPPÁ! Akkor talán meg is van az ok, hogy miért bontották fel Jamie-ék az eljegyzést...

    VálaszTörlés
  5. Annyira aranyosak együtt!
    Én csak amiatt aggódtam az elején hogy nem fognak jól kinézni egymás mellett...DE tévedtem méghozzá hatalmasat!!!
    Nagyon úgy látszik hogy jól elvannak
    :D
    Csak nekem indult be a fantáziám meg a nyáltermelődésem??? XD
    EZAZZ szuperek lesznek együtt
    és nekem nagyon bejön Jamie stílusa :P
    Puszi:Regi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Hát, egyelőre nem tudunk róla, hogy együtt lennének. De a pletyka szerintem el fog indulni a képek láttán. Még el sem kezdődött a forgatás, és mégis... xD De ki tudja?
    Én még "gyászolom" a Bonnie-Jamie párost, mert szerettem őket együtt.
    Olyan messzire mondjuk nem mennék, hogy emiatt mentek szét, mert hiszen eddig nem nagyon lehetett Lilyt és Jamie-t együtt látni.
    De el kell ismerni, hogy Lilyvel jól néznek ki egymás mellett. Egyre lelkesebb vagyok, hogy ő lett Jace, pedig egy ideje már örülök neki. :) Szerintem pl. Lily sokkal jobban néz ki az ő oldalán, mint akár Taylor Lautner mellett, akár a Tükröm, tükrömös pasi mellett. (A neve nem jut eszembe. Armie Hammer talán?)

    És amúgy, Regi, nem nem csak neked indult be. :P

    VálaszTörlés
  7. Ez gyors volt! XD
    http://starity.hu/magazin/29372-lily-collins-es-jamie-c-bower-egyutt/

    VálaszTörlés
  8. Gondoltam, hogy ez lesz.
    De amíg a dolog nem hivatalos, én nem vagyok hajlandó leírni ilyesmit. Engem annyira idegesít, amikor rögtön cikkeket írnak a képek alapján.
    Istenem, én is sétáltam már kézenfogva a barátnőmmel, mégsem vagyok leszbikus. Sőt, lehetséges, hogy előfordult fiú baráttal is.
    Oké, tényleg úgy néz ki, hogy eléggé összemelegedtek, de senkinek semmi köze hozzá. Addig pedig főleg nem, amíg nem biztos a dolog.
    (Bocsi, ez nem neked szólt, hanem az idióta, pletykás újságíróknak.)

    VálaszTörlés