Hobbit 3 részben!

Sziasztok!

Peter Jackson a Comic-Conon még határozottan kijelentette, hogy nem lesz három rész az A hobbitból. Aztán utána már közel sem volt ilyen határozott, így okkal kaptak szárnyra a pletykák, miszerint a Gyűrűk ura után újabb trilógia érkezik. Végül bebizonyosodott, hogy a pletykáknak volt alapjuk. Peter Jackson a következőket mondta:

"A forgatás végén van lehetőségünk arra, hogy egészben is lássuk az összes felvett anyagot, így Fran (Walsh - író), Phil (Boyens író ) és én csak a közelmúltban láthattuk a jeleneteket. Nagyon örültünk annak, hogy ennyire jó történettel, ennyira erős karakterekkel dolgozhattunk, így feltettük magunknak a kérdést: többet is elmesélhetünk a történetből? A válasz egyértelműen igen volt." - meséli Jackson.

Így tehát felmerül a kérdés megint: vajon hol lesz elvágva - két helyen is - az egy regény. Illetve ez hogyan befolyásolja a bemutatók időpontját?

A hobbit forgatása befejeződött, az is lehet, hogy a három részből adódóan utólagos jelenetek leforgatására is szükség lesz. (A Gyűrűk Ura esetében is voltak ilyenek.) De az is meglehet, hogy elég az anyag, hiszen nem ok nélkül gondoltak három részre. 

Mindenesetre a Tolkien rajongók örülhetnek. Még egy kicsit tovább tart a láz. És azok is, akik - mint én - szeretik a színészeket, akik a filmben szerepelnek, hiszen még egy kicsit tovább nézhetik a szeretett színészek alakítását. (Csak én vagyok ilyen izgatott Lee Pace, Luke Evans, Richard Armitage és Martin Freeman meg a többi új és régi színész miatt?)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. Én is nagyon pörgök ám, sosem voltam egy nagy fan, persze láttam a LoTR filmeket és fontolgattam az olvasást mindig is, de valami mindig közbe jött, most meg láttam a trailert és tisztára bepörögtem Martin miatt is, nah meg Benedict hangja :D Meg még rengeteg szinész akit ismerek szeretek, Peter Jackson a BBC főhadiszállásán tartotta a castingot? :D

    VálaszTörlés