Gyorshír a nyitóünnepségről

Sziasztok!

Rowling ott volt az olimpiai nyitóünnepségen, és felolvasott! 

A ceremónia egyik részében a gyermekek rémálmairól és álmairól volt szó, ennek részeként pedig megjelent minden idők egyik leghíresebb gonosza: Lord Voldemort. Méghozzá egy hatalmas méretű Voldemort, akinek még a pálcájára is figyeltek, varázsolt is: füst szállt a pálcájából. 












Voldemortot egyébként végül sok-sok Mary Poppins győzte le.

És ha ez még nem lett volna elég, Rowling ott volt, és élőben olvasott fel. Egészen konkrétan a Pán Péter nyitó fejezetéből. Amint megvan a pontos idézet, azt is hozom. :)

Az olimpia jelmondata egyébként Inspirálj egy generációt! Nyugodtan elmondhatjuk, hogy Jo tökéletesen illett a képbe. :D




Ja, és hogy is feledkezhettem meg kedvenc tanerőnkről. Természetesen Gilderoy is feltűnt, meg a mosolya is. Ez nem lehetett kérdés. :D


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Én sajnos pont lemaradtam a Voldemortos részről, és már csak a boldog résztől láttam. :( De nem baj, majd megnézem az interneten.

    VálaszTörlés
  2. Így van. Én is alig várom, hogy visszanézzem. :D

    VálaszTörlés