Darren Criss Magnusról

Sziasztok!

Bizonyára sokan ismeritek a Glee című sorozatot, ebben az esetben pedig Darren Crisst is. (Őt egyébként az A Very Potter Musicalből is ismerhetitek.)

Darren Criss neve többször is felmerült a rajongók körében Magnusszal kapcsolatban. (Ő egyébként félig ír, félig filippínó, és játszott már homoszexuális szerepet.) Most az érdekelt is megszólalt a szereppel kapcsolatban. Az MTV ugyanis megkérdezte, hogy hallott-e a dologról és mit szól hozzá.

"Hallottam róla. Igazán azt gondolom, hogy Harry Shum jó lenne a szerepre. Úgy értem, ez tök jó. Ez egy nagyon funky szerep. Nagyon jó lenne, de nem hiszem, hogy hagynák, hogy én csináljam."

Amikor megkérdezték, hogy miért gondolja úgy, hogy nem lenne megfelelő az ezekszerint általa is kedvelt szereplő megformálására, a következőt válaszolta: "Nem hiszem, hogy elég menő vagyok hozzá."

Amikor pedig felmerült az ötlet, hogy ő és Harry kettéoszthatnák a szerepet, mint az ikrek, Darren a kamerába nézett, és azt mondta: "Válasszatok engem!"


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Egy hónap alatt néztem meg a 2. és 3. évadját a Glee-nek :D Komolyan mondom "beleszerettem" ebbe a srácban XD A hangja isteni, oké tudom Magnus nem fog énekelni, de jó színész is és szerintem is passzolna hozzá Magnus :) Szóval én örülnék neki :)
    Te amúgy nézed a Glee-t?

    VálaszTörlés
  2. Azt, hogy nézem, túlzás lenne kijelenteni. Az első két évadot végig láttam, valahol a harmadikban hagytam abba. Most szünetet tartok, aztán majd beérem magam előbb-utóbb, aztán megint szünetet tartok. Ugyanígy vagyok a Gossip Girl-lel is. :)

    VálaszTörlés