Tom Felton mint Finnick? o.O

Sziasztok!

Épp az előbb kaptam sokkot. Én nagyon szeretem Tom Feltont, akit a legtöbben Draco Malfoyként ismerünk. Egy viszonylag új interjúban arról beszél, hogy beleolvasott Finnick szerepébe, és ki tudja?
Én nagyon nem tudom elképzelni... o.O Ti?


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Hát Ő nem lenne ideális Finn. O.o Semmi hasonlóság nincs kinézetre sem, meg nem tudnám a HP-s karaktere miatt elképzelni, mint a mi beképzelt/tökéletes Finnickünket O.o

    VálaszTörlés
  2. Tökéletesen egyetértek. Én se tudom elképzelni...

    VálaszTörlés