Futótűz cast

Sziasztok!

Gondoltam, megint hozok egy kis frisst azzal kapcsolatosan, hogy is áll a Futótűz szereposztása.

Két kisebb hírrel szolgálhatok:


Taylor Kitsch, aki sok rajongó számára (pl. Stephenie Meyernek is) a jelöltje volt Finnick szerepére, immáron másodszor is bejelentette, hogy nem, nem ő lesz Finnick. Először konkrétan csak annyit mondott, hogy nincs versenyben Finnick szerepéért, most pedig már lenyilatkozta, hogy semmilyen szerepért sincs versenyben, szóval sem Finnick, sem más nem lesz a Futótűzben. 



A másik hír nem is annyira hír, mint inkább egy újabb híresztelés. Ezúttal Naya Rivera jelentette be, hogy nagyon szívesen eljátszaná Johanna Masont. Állítása szerint már azelőtt a könyvsorozat rajongója volt, hogy filmet készítettek belőle, és szerinte Johanna egy nagyon erős karakter.



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Ne már,imádtam volna Taylort Finnickként :(

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nem vagyok képben a filmmel és a könyvekkel, de már csak hetek kérdése hogy neki foghassak, de azért kár, én Taylort bárhol elnézegetem amióta Kevin Carter volt... ahhh :)

    VálaszTörlés