Csitt, csitt trilógia befejező rész - Borító

Sziasztok!

Korábban - réges-régen, egy messzi messzi blogbejegyzésben xD, vagyis több blogbejegyzésben - írtam a Csitt, csitt című könyvről. És tudom, azóta nagy volt a hallgatás... (Mert már nem szeretem annyira. Csitt! - szólt Folt. - Téged még mindig szeretlek - válaszolta félve a blogger. - Akkor mi a baj? - kérdezett vissza értetlenül a szexi angyal. - Egy szó: Nora.)

Na, de visszatérve. Most megérkezett a befejező, negyedik kötet borítója. Íme:




Nos, nektek hogy tetszik? Nekem még mindig az a véleményem, hogy az első rész borítóját nem lehet túlszárnyalni... (Szó szerint. xD) Meg nekem valahogy ezen a képen Nora nem Norás... De lehet, hogy bennem van a hiba. Mindenesetre szép, szép... De még mindig nem a legszebb a vidéken. xD

(Bocsi a sok szóviccért, és egyéb utalásért. Kicsit fáradt vagyok, és ha le vagyok szívva, hajlamos vagyok képtelen, beteg általam viccesnek tartott megjegyzésekben megnyilvánulni. xD Remélem, sem a Csillagok háborúja sem Hófehérke nem haragszik meg... xD)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. Őszintén? :D
    Szerintem borzalmas. Egyetértek veled! Nora szerintem tök gagyi...

    VálaszTörlés