A Kiss in Time - Csók, pont jókor

Sziasztok!

Már jó fél éve annak, lehet, hogy több is, amikor posztolgattam erről a könyvről, ugyanis akkor olvastam, és teljesen beleszerelmesedtem. A közhiedelemmel ellentétben ez nem a Beastly folytatása, csupán abban az értelemben az, hogy ez is mesefeldolgozás. Méghozzá a Csipkerózsikáé. Én egyszerűen imádtam.

A Könyvhétre jelenik meg, és már részletet is olvashattok belőle:


Ha pedig szeretnétek stílusos könyvjelzőt, vagy meg akarjátok nézni az eddigi posztokat a könyvről, akkor nincs más dolgotok, mint az A Kiss in Time címkére kattintani a bejegyzés alján. :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése