Finnick?






Sziasztok!

Találtam egy újságcikket, ami arról szól, hogy megszavaztatták az olvasókat, hogy kit szeretnétek Finnick Odair szerepében látni a Hunger Games folytatásában.

Íme:



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon nem szeretném Ryan Kwantent. Az is kérdés, hogy egy olyan nagy sorozat mellett, mint amilyen a True Blood, mennyire férne bele az idejébe a Hunger Games.

Alex Pettyfer már csak azért is vicces lenne, mert jelölt volt Peetára, de szerintem el sem vállalná, hiszen azt nyilatkozta (ezért nem vállalta el a Seventh Son, a Csonváros szerepeit sem), hogy nem szeretne több ifjúsági könyvadaptációban szerepet vállalni. 

Grant Gustin reális választás lehet, de nekem kicsit túl fiatal Peetának.

Ryan Gosling nekem abszolút nem Finnick, de amúgy is számomra ő túl ismert a szerephez, és nem is gondolnám, hogy elvállalja, bár ki tudja?

Channing Tatum? Neeee! Én szeretem őt, meg minden, de nagyon nem Finnick.

Kellan Lutz? Hm... Esetleg valami másik kiválasztottnak oké, de nem Finnick. Ráadásul a Twilightban is benne volt, és én mindkét sorozat rajongójaként nem szeretnék még egy plusz összehasonlítási pontot a kettő között.

Luke Evans. Ő pedig szerintem pont, hogy túl idős Finnicknek.

És még néhány jelölt, akiknek nincs képe külön, de 13%-nyi szavazatot kaptak. 

Armie Hammer: őt határozottan el tudom képzelni.
Taylor Kitsch: Nekem ő nem tetszene Finnicknek, pedig szeretem alapból. 
Ian Somerhalder: Vámpírnaplók! Igen. Finnick? Nem! 

Armie Hammer
Taylor Kitsch

Ian Somerhalder


A fentiek az én véleményemet tükrözik, természetesen nem voltam objektív, szóval szabad velem vitatkozni. :)

Ti kit szeretnétek Finnicknek?
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. Chris Hemsworth vagy Chris Evans? Na?
    Nálam ez totálisan a fanatizmusomnak tudható be, szóval tök szubjektív :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hm... Mindkettőt szeretem, de nem túl idősek? Mármint tudom, ezt vicces rájuk mondani, de Finnick 24 éves...
    Viszont örömmel jelentem, hogy közeledik egyikőjük napja az oldalon. :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. Hát, ha Rob még mindig 17 éves vagy Jennifer (Katniss) 16 :D Meg lehet azt oldani :) Én nagy Finnick fan vagyok és nagyon várom, hogy kapja meg a szerepet :D

    VálaszTörlés