Cassie kiegészítő könyvei

Sziasztok!

Korábban már írtam, hogy két kiegészítő könyv is jelenik meg Cassandra Clare sorozataihoz. Az egyik az Árnyvadászok és Alvilágiak (bővebben itt: http://deszy-diary.blogspot.com/2012/05/arnyvadaszok-es-alvilagiak.html), a másik pedig az Árnyvadász kódex (bővebben itt: http://deszy-diary.blogspot.com/2012/05/ujabb-arnyvadasz-konyv.html). 

Ígértem, hogy utánaérdeklődöm, hogy a Könyvmolyképző Kiadó (akik ugye Cassie könyveit kiadják), tervezi-e egyáltalán kiadni ezeket a könyveket. 

Nos, az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. 

Kérdésemre a következő választ kaptam Katona Ildikótól:

":) rajta vagyunk"

Szóval én nagyon bizakodó vagyok! :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

1 megjegyzés :

  1. Ahw *.* már alig várom!
    Örülök hogy Cassie követi Rowling példáját és bemutatja (jobban) az árnyvadászok világát.

    VálaszTörlés