Titanic - Kivágott jelenetek



http://www.youtube.com/watch?v=v5uHKQBl_hY






















http://www.youtube.com/watch?v=Behq4FrURkw




















Próbáltam összeszedni mindet, de nem garantálom, hogy sikerült. :))
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Ez sok kérdésemre választ adott :D nagyon szeretem ezt a filmet. Kár, hogy ezek a jelenetek nem voltak benne a filmben... Mr. Ismay pánikolása nagyon tetszett xD még arra lennék kíváncsi, hogy a film elején felvezetett kutyákkal mi lett? Tudom nem lényeges, de engem érdekelne :) amúgy nagyon jó kis jelenetek lettek kihagyva :D

    VálaszTörlés
  2. Amikor kiskoromban láttam ezt a filmet, nem igazán tudtam felfogni, hogy mi történt pontosan... Olyan 8-10 éves lehettem... Akkor még azért szerettem ezt a filmet, mert nagyon tetszett a legénység egyik tagja XDD így vissza gondolva nagyon vicces. És most amikor a napokban újra megnéztem, figyeltem erősen, hogy melyik lehetett az az ember, és nem mondom szerintem gyerek fejjel egy ilyen csávót kinézni XD kész röhej....

    VálaszTörlés