Az apróságokra is figyelni kell

Sziasztok!

Ma megosztottam a Rise of the Guardians - Az öt legenda című film előzetesét, és első ránézésre csak annyi maradt meg, hogy tetkó van a Télapó karján. Még a plakáton sem tűnt fel elsőre, hogy mi a tetkó. De most megmutattam az anyukámnak, és észrevettem a feliratot. xD Érdemes figyelni az előzetesben az apróságokra is, ez rá a bizonyíték. Nézzétek a karját!


Annak, aki esetleg nem tud angolul, a naughty csintalan jelent, a nice pedig jót, kedveset, és az angoloknál ez van ugye a jó és rossz lista. xD Na, ezen betegre röhögtem magam. A Télapó tetováltat. 

És ugyan nekem nem tűnt fel, de egy angol nyelvű komment írta, hogy a Télapónak orosz akcentusa van. xD (És odaírta a kommentelő azt is, hogy a Télapó jövőre vodkát hoz. XD)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése