Harry Potter Fanfiction pályázat

Sziasztok!

Nem tudom, hányan akadnak köztetek, akik szeretnek fanfiction történeteket írni, olvasni, de gondoltam megosztom veletek, mert örülnék, ha minél többen indulnának rajta. Épp ezért a nyertesnek felajánlottam egy különdíjat: amennyiben olvassa az Egy Dursley Roxfortban című írásom, abban az esetben megkapja a főszereplő végzős évéről szóló jövőbeni fanfic regény második fejezetét. (Merthogy az elsőt már feltettem. :P)

Na, visszatérve a pályázatra. A pályázatot egy nagyon kedves és szimpatikus lány, Betty indította, és biztos vagyok benne, hogy ha van elég jelentkező, nagyon jó hangulatú kis verseny lesz. :)

A téma, ahogy már írtam Harry Potter, a címe: Reflektorfényben James Potter.


Bővebb információ:


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése