Mert ez a reklám helye... xD

Sziasztok!

Nem sűrűn szoktam ezen az oldalon az írásaim reklámozni (ha mégis, akkor bocsi xD), de ez most a kevés kivételek egyike. 

A napokban írtam meg életem első 18+-os novelláját, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá. Persze ha arra jártok, a többi novellámba és/vagy mesémbe is beleolvashattok. Nem kell aggódni, ezen az oldalon nem fogtok fanfictionöket találni, azokat szigorúan elzárva (na jó, nem elzárva xD) másik blogokon őrizgetem. 

Szóval, ha van kedvetek kicsit olvasgatni, akkor hajrá!

Igaz vagy hamis? és más novellák az alábbi címen:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. ÓÓÓ nekem nagyon tetszett!:)
    hiába novella,ha könyv lenne biztos megvenném hogy többet olvashassak Alec-ről:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon örülök neki, hogy tetszett! :D És annál nagyobb bók nincs is, mint hogy megvennéd, ha könyv lenne. :) És amúgy Alec nekem is bejön. ;)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik van benned tehetség. Régen én is próbáltam de 5 oldalig jutottam és túl rossz volt az egész.
    Egy apró hibát láttam( vagy lehet nem hiba csak én látom úgy).
    Szóval a föntről a 3. sorban.
    "mert olyan könnyűnek és szabad vagyok". A könnyűnek az szerintem csak könnyű akart lenni :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik. :) Amúgy ne add fel, az ember fejlődik!
    Köszi, hogy megírtad a hibát, sokszor már nem veszem észre a sajátjaimat, mert én tudom, mit akartam írni. xD Javítom!

    Köszi!

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés