Clockwork Prince trailer

Sziasztok!

Nos, én az Infernal Devices sorozatot már most annyira imádom, mint a TMI-t, pedig még nem is olvastam. Az első részbe, a Clockwork Angelbe belelestem angolul, de végig nem olvastam. Viszont bizonyos dolgokat már tudok a sztoriról, és imádom. Nagyon sajnálom, hogy a magyar kiadás sajnos átcsúszott jövő évre, de várok. Nagyon várom, hogy végre olvashassam az első részt. Imádom a kosztümös sztorikat, imádom a fantasyt, imádom a romantikát, imádom Cassie Clare-t és imádom az Árnyvadász világot. Kell hát az Infernal Devices-nál jobb sztori?

Most pedig, mivel hamarosan megjelenik a sorozat második kötete angolul, kijött a könyvhöz tartozó előzetes is. Nekem nagyon bejön, remélem, nektek is tetszeni fog. :)

Íme:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése