TOP Filmes esküvők 4.

Sziasztok!

Megérkezett a következő kedvenc esküvőm. :)
Sokan nem szeretik az új Star Wars filmeket, de az én romantikus szívem imádja őket. A harmadik részen még sírtam is.
Anakin és Padmé története annyira szívszorító, hogy mindig sírok rajta. Annyira szomorú, hogy Anakin azért vált Darth Vaderré, mert annyira szerette Padmét, hogy nem bírta elviselni a gondolatot, hogy elveszíti őt. :( Anakinból lehet, hogy a legnagyobb filmes gonosz lett, akinek a hörgését mindenki ismeri, de simán ki merem jelenteni, hogy a filmtörténet egyik legromantikusabb hőse is.
De ne rohanjunk annyira előre! Anakinnak először szerelembe kellett esnie a nála idősebb lánnyal a Baljós árnyakban, majd elérnie azt, hogy Padmé férfiként tekintsen rá. Nem kis kihívás lehet úgy meghódítani valakit, hogy még kisfiúként is ismerted! De neki sikerült! (Én bármikor igent mondtam volna neki. xD)
Szóval érkezzen most az ő esküvői jelenetük, ismerve az előtörténetüket és a tragédiát, amit a Sors írt nekik. (Meg George Lucas. xD)
Ez a jelenet egyszerre romantikusan gyönyörű és fájdalmasan szívfacsaró, hiszen ezzel megpecsételik a sorsukat, és elindulnak az úton, ami a sötét oldalra vezet. (Nem bírtam kihagyni... xD)
Még annyit, hogy érdemes figyelni a csodálatos dallamra, ami a jelenet alatt szól. És nagyon tetszik, hogy Anakinnak robotkeze van, mert ez is egy szimbólum. Egyrészt azé, hogy Anakin elindult az úton a géppé válás felé, másrészt emlékezzünk rá, hogy Luke-nak is hasonló lesz majd, csak ő már kap borítást is, és amikor ő maga vágja le Darth Vaderét, felismeri, hogy ők ketten igenis hasonlítanak. :'( Ja, és imádom, hogy az esküvőn jelen van R2D2 és C3PO is. :D "Tervezőm" őket is meghívta. :D Ja, és anyukám hívta fel a figyelmemet egy dologra, ami nekem fel se tűnt. Épp Padmé hajviseletéről beszéltünk, és hogy milyen furcsa ez az izé a haján (megjegyzem, nekem tetszik), és erre anyukám megjegyezte, hogy valamit ki kellett találni, hogy fátyol helyett mit viselnek a menyasszonyok az űrben. :D
Na jó, már így is többet írtam, mint ezeknél az esküvőjeleneteknél szoktam.
Végül még annyit: We love you, Ani! :)

Angol:



Magyarul csak a teljes filmet találtam meg, 2:09:18-ra kell kattintani, ott kezdődik. :D





"Minden nap meghaltam kicsit, mióta újra találkoztunk."
"A szeretet pedig több egy magányos gyertyánál. A szeretet képes lángra lobbantani a csillagokat."
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése