Újabb nyilvános BD dal

Sziasztok!


Újabb darab lett nyilvános a Breaking Dawn Part One filmből. A szám címe A Thousand Years, az előadó pedig Christina Perri. 

A dalhoz készült egy hivatalos dalszöveges videó is, ezt hoztam nektek. :) A videó szerintem nagyon jól sikerült, és beleszőtték a Twilight Saga-t is. Az elején az almák a Twilightra, a virágok a New Moonra, a vörös anyag az Eclipse-re, a sakktábla pedig a Breaking Dawnra utal. Nekem ez már azért is tetszik, mert ha figyelitek a dalszöveget, az egész tökéletesen összefoglalja, ami Bella és Edward között van.

Egyébként az énekesnő maga is nagy Twilight rajongó. Így nyilatkozott az mtv.com-nak:
"Igen, 1000%-ig Twilight rajongó vagyok. Nem is tagadhatom, hogy az vagyok, valójában keményvonalas Twilight fan (Twi-Hard), és van egy Twilight tetoválásom is. Van egy tetkó a csuklómon, amit azt mondja, „megharapva”, és a Twilight Saga betűtípusával írták."

Íme a videó:



A dalhoz már egy nap korábban adtak egy cover fotót is, íme: (nagyobb méretért katt!)



Máris elindultak a találgatások, hogy a dal vajon a film melyik jelenetében lesz hallható. Őszintén szólva elképzelni sem tudom, mert ezzel a dalszöveggel szinte bárhová kerülhet. Bár arra tippelnék, hogy valahol az esküvő előtt/alatt fog majd szólni. :) Vagy a nászúton. Még azt is el tudom képzelni. Mindenesetre szerintem a film elején lesz. :D

Egyébként az énekesnő maga sem tudja, vajon hol lesz a dal a filmben (csakúgy, ahogy Bruno Mars sem tudja, hogy az ő dala, az It Will Rain, hol lesz hallható), de azt nyilatkozta, nem is igazán számít, mert annyira nagy megtiszteltetés számára, hogy a kiválasztottak között lehet.
Én imádom a dalt, és különösen tetszik, hogy bár a szöveg inkább Edward szemszög, mégis nő énekli. És gyönyörűen. :) Nektek hogy tetszik?

És végül itt az angol dalszöveg:

Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

Time stands still
Beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything take away
What's standing in front of me
Every breath
Every hour has come to this
One step closer


I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

One step closer
One step closer

I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more

And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

És akkor az én szegényes fordításom:
(Az írásjeleket én tettem bele, mert semmilyen módon nem volt tördelve)


A szív gyorsan ver.
Színek és ígéretek...
Hogy legyek bátor,
hogyan szerethetek, amikor félek, hogy lezuhanok?
De ahogy téged nézlek magányosan álldogálva,
az összes kétségem hirtelen eltűnik valahogy.
Egy lépéssel közelebb...

Minden nap meghaltam, amíg rád vártam.
Drágám, ne félj, ezer éve óta
szerettelek.
És még ezer évig szeretni foglak.

Az idő nyugodtan áll,
gyönyörűség mindenben, ami ő.
Bátor leszek,
nem engedem, hogy bármi elvegye,
ami előttem áll.
Minden lélegzet,
minden óra ide vezetett.
Egy lépéssel közelebb.

Minden nap meghaltam, amíg rád vártam.
Drágám, ne félj, ezer éve óta
szerettelek.
És még ezer évig szeretni foglak.

És végig hittem, hogy megtalálhatlak.
Az idő elhozta nekem a szíved.
Ezer év óta szerettelek,
és még ezer évig szeretni foglak.

Egy lépéssel közelebb...
Egy lépéssel közelebb...

Minden nap meghaltam, amíg rád vártam.
Drágám, ne félj, ezer éve óta
szerettelek.
És még ezer évig szeretni foglak.

És végig hittem, hogy megtalálhatlak.
Az idő elhozta nekem a szíved.
Ezer év óta szerettelek,
és még ezer évig szeretni foglak.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése