Képek Lily Collins új filmjéből

Sziasztok!

Bizonyára már hallottatok Lily Collins (ő lesz Clary a TMI filmekben) legújabb filmjéről, amiben ő alakítja Hófehérkét. Már csak azért is sokat beszélnek a filmről, mert még egy másik feldolgozás is készül a klasszikus meséből, Kristen Stewart, a Twilight filmek Bellájának főszereplésével.

Nos, íme néhány kép a készülő filmből:










Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szia!:)
    A jelmezekből ítélve szerintem inkább egy paródia lesz sok poénnal.:D Megnéztem a Taylor Lautnerel közös filmjét és elég jó benyomást tett. :) De még mindig nem tudom elképzelni Claryként...
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szerintem azért a paródia kissé túlzás, de szerintem valami hasonló dologra számíthatunk, mint amilyen az Alice Csodaországban film volt... Az is elég rendhagyóra sikeredett, ha a kosztümökre gondolsz... xD

    Az Elhurcolvát én még sajnos nem láttam, de a trailer alapján nagyon jó lehet. Én egyébként Lily-t eddig még csak A pap-ban láttam, és nekem abban tetszett. Szerintem jó lesz! Meg az én lelkem már hozzászokott, hogy ő lesz Clary, Jamie pedig Jace, és már beléjük látom... :)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés