Benjamin Stone a TROIX Magazine címlapján

Sziasztok!

Nem tudom, ti néztétek-e a The Nine Lives of Chloe King című sorozatot, amit ajánlottam korábban. Ha igen, akkor szomorú hírem van: bármilyen függővég is a sorozat utolsó részének befejezése, nem lesz második évad. :( Ennek egyrészt a történet miatt sem örülök, másrészt nagyon megszerettem az Alecet alakító Benjamin Stone-t, és nagyon fog hiányozni.

Azt hiszem, korábban már kifejtettem, hogy el tudnám képzelni Jace-nek is (jobban, mint Jamie-t, pedig imádom Jamie-t). Ez nem jött össze, de remélem, hamarosan láthatjuk megint valami jóban.

Közben követhetitek Twitteren, nagyon közvetlen és kedves! :D

Most viszont egy fotózással kapcsolatban hoztam róla hírt, miszerint ő szerepel a Troix magazin szeptemberi címlapján.

Íme a címlap:


És itt egy videó is a fotózásról! :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. Nem rossz. ;) Én is imádtam Alecet, és sajnálom, hogy nem lesz 2. évad. :( Így befejezni valamit!
    Egyszerűen hatalmas ez a pasi. Nem az a kifejezetten hű de cuki, de olyan kisugárzása van... :) Nekem nagyon bejön. Köszi az infókat Deszy!
    Puszi : Clary

    VálaszTörlés
  2. O.O nem lesz 2. évad?? :O ne már! annyira jó volt ez a sorozat! :C
    De miért nem, hiszen külföldön is nagy sikere volt, nem? :(

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Először is, teljesen egyetértek veled, Clary. Elsőre nekem nem is tetszett a külseje alapján, de ahogy Alecet játssza... Imádni való. Egyszerűen jó nézni, és nagyon jól hozta a karaktert. És amióta Twitteren követem, csak még jobban imádom.

    Arról, hogy megszűnik a sorozat, először Facebook-on és Twitteren értesültem, mert Ben kiírta... :( Lehetett rá számítani, mert voltak népszerűbb sorozatok is, és állítólag nagyon sokba kerültek az utómunkák, mint pl. a speciális effektek stb. És ehhez képest nem lett akkora siker, mint várták, tehát gondolom, nem hozott annyi pénzt, hogy megérje... :(

    Én nagyon sajnálom, főleg annak tükrében, hogy biztos népszerűnek kellett lennie külföldön is, hiszen épp most néztem a friss New York Times Bestseller List-et, és a sorozat felsegítette a könyvet a listára!

    Viszont, hogy valami pozitívat is mondjak, valaki beajánlotta a könyvet Facebook-on a Vörös pöttyös figyelmébe, és azt írták, utánanéznek. Szóval tessék drukkolni, hátha kiadják! :D

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  4. remélem. Bár Gigi blogján olvastam véleményt a könyvről, és teljesen más a leírás alapján, mint a sorozat. De azért, tuti elolvasnám :D

    VálaszTörlés