Újabb Potter videó

Sziasztok!

Mindig szomorú az ember, ha valami jó véget ér. De ilyenkor azt szokták mondani, hogy a jó és szép dolgokra kell gondolni, és emlékezni a vidám percekre. Nos, most egy ilyen HP búcsúvideóval készültem, amin nem lehet nem elmosolyodni. Mert ők nem csak egymásnak, hanem nekünk is jó barátaink! :D

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó lett!
    HP forever! :)
    Én is szép széles mosolyt eresztettem :D
    Grat!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy tetszett. Nekem is. :D

    Ezt sem én csináltam, én sajnos az ilyen dolgokban nem vagyok jó... Írni még csak csak tudom, és talán még abban vagyok tehetséges, hogy megtalálom őket... xD

    VálaszTörlés