Új projekt

Sziasztok!

Gondolom ti is érzékeltétek, hogy kicsit kevesebb a friss, mint régen, és ugye volt egy szünet is. És persze igen, minden összejött, számítógép telepítés, Veszprém, sőt jelenleg lázasan ülök a laptoppal az ölemben, de nem csak ezek miatt van ez.

Már tudhatjátok, hogy szeretek írni is, és most, hogy beköszöntött a nyár, és van időm, újra van időm rá. Sok tervem van, rengeteg ötletem, viszont bevallom, kicsit lusta vagyok, és annyi mindent szeretnék bezsúfolni ebbe a nyárba... Na mind1. 

A lényeg, hogy elkezdtem (vagyis az első fejezetet még régebben írtam, de most végre folytatom) egy Harry Potter fanfictiont. Több fanfictiont írtam már, általában rövidebbeket, a hosszabbakat pedig még nem fejeztem be, de a Harry Potterbe még nem igazán mertem belenyúlni. Hogy ez miért van így? Mert annyira szeretem, hogy nagyon jót akarok belőle írni, és félek. Félek, hogy unalmas lesz, hogy valamit elrontok, hogy senkit nem fog érdekelni. Ilyesmik. De rengeteg Twilight fanfic és néhány saját novella után végre bátor voltam, és nekiálltam.

A Merengőn már fenn is van az első 3 fejezet, szóval ha kicsi a világ, lehet, hogy valaki már olvasta is.


A fanfiction címe: Egy Dursley Roxfortban

A történet jó néhány évvel a nagy csata után indul, amikor is a teljesen hétköznapi Dursley család életében is történik egy csoda. Vernont és Petuniát újabb gyermekkel áldja meg a sors, ezúttal egy kislánnyal. Azt azonban nem is sejtik, hogy egy bizonyos könyv, valahol a Roxfort mélyén feljegyezte a kislány nevét: Dahlia Dursley. Mit kezd vajon az abszolút normális, minden különcségtől mentes család, ha egyetlen lányukról kiderül, hogy boszorkány?
A történetben felbukkannak a régi jó ismerősök, Harry, Ginny, Hermione, Ron, Neville és még sokan mások, illetve közelebb kerülhetünk az új generációhoz is, hiszen Hugo, Rose, Lily, Albus és James is hasonló cipőben járnak, mint Dahlia. Persze az ő helyzetük némileg könnyebb. Vagy mégsem?

Nos, ez lenne az alaptörténet. 

Tervezem ezenkívül még HP novellák írását is, és illetve van még egy hosszabb, de ennél a történetnél azért rövidebb ötletem HP témában. 

Épp ezért, mivel reményeim szerint nyáron ezeken (is) dolgozni fogok, létrehoztam a HP témájú írásaimnak egy külön blogot. Nagyon örülnék neki, ha ellátogatnátok az oldalra, és beleolvasnátok a történetbe. És ha tetszene, az külön jó lenne. A kommenteknek pedig külön örülnék. (Vigyázat, a HP-s oldalon kicsit trükkös a kommentelés, de az oldalon az egyik menüsávban minden információt megtaláltok ezzel kapcsolatban!)

A blog címe:
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése