Peeta, a pék

Sziasztok!

Újabb képet hoztam Peeatáról! :D Remélem, örültök neki!

Josh kiválasztásának sokan nem örültek, és sokan aggódtak, hogy barna lesz a haja. (Mert Josh haja sötét.) Bevallom, én sem tartozom a nagy rajongói közé, de már feldolgoztam a sokkot, és várom, milyen lesz a filmben. Hátha...

Az írónő, Suzanne Collins szerint, ha Joshnak lila haja lett volna és szárnyai, akkor is azt mondta volna, hogy őt válasszák, mert annyira jó volt. Hát... Kíváncsian várom!

És akkor következzen a kép, aki olvasta a könyvet, az sejtheti, melyik jelenetről van szó! ;) Katt a nagyobb méretért!


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

6 megjegyzés :

  1. sokan lebecsülik Josht pedig korához képest jó szinész és jó fej!

    VálaszTörlés
  2. ja és ezt nem azért írtam mert nagy rajongója vagyok,hanem azért mert már beszéltem vele és igen normális,nem tartja magát nagyra!:D(Réka)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én nem sokat tudok róla, csak annyit, hogy ő lesz Peeta. :) És még azt, hogy én nem így képzeltem el Peetát, de kíváncsian várom, milyen lesz a film.

    Beszéltél vele? Ejha! Hogyan? Mikor? Hol? (Remélem, nem vagyok túl kíváncsi. :D)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  4. amúgy bocsi a hangvételért, de ha tudni akarod h beszéltem vele szerintem azt nem itt kéne meg beszélnünk!Esetleg milyen más elérhetőséged van?pusz:Réka

    VálaszTörlés
  5. Hát ha nem vagy kiváncsi hogy hogy beszéltem Josh-sal legyen!De azért mondtam hogy nem itt kéne megbeszélni mert kicsit hosszadalmas beszámoló lenne és nem szeretném hogy megharagudjon,mert több rajongója egyszerre letámadja.ÉRted ugye?pusz:Réka
    u.i:ezért kéne egy e-mail.cím vagy valami.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Bocsi, nem ezért nem írtam, hanem amikor olvastam, nem tudtam rögtön válaszolni, utána pedig elfelejtettem. Még egyszer bocsi!

    Amúgy az e-mail címem kint van! De akkor leírom: mihoczym@freemail.hu

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés