From Hell sorozat

Sziasztok!

Többen kérdezték már, hogy a Pokoli báléjszakáknak van-e folytatása. Ez indított arra, hogy megírjam ezt a bejegyzést.

Szóval, a válasz igen, van. A Pokoli báléjszakák (angolul Prom Nights From Hell) a From Hell (A pokolból) sorozat része. Ennek a sorozatnak minden tagja egy antológia, azaz több szerző közös novelláskötete. És mindegyik valamilyen tematikára épülő novellákat tartalmaz, amikben a pokol a közös. :) Akkor következzenek a sorozat tagjai:

1. Prom Nights From Hell (Pokoli báléjszakák címen magyarul Vörös Pöttyös)


A kötet szerzői:
  • Meg Cabot
  • Kim Harrison
  • Michele Jaffe
  • Stephenie Meyer
  • Lauren Myracle

A leírást bemásolom, mert szerintem ezt a legtöbben ismeritek:

Áll a bál, de para!

Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények.
Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba... Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje...
Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod.

Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem...

Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz!

2. Vacations from Hell (Nyaralások a pokolból)

A kötet szerzői:

  • Libba Bray
  • Cassandra Clare
  • Claudia Gray
  • Maureen Johnson
  • Sarah Mlynowski

Ebben a kötetben az összes novella nyaralással kapcsolatos. Cassandra Clare novelláját olvastam, az nekem nagyon tetszett. És mivel ebben a kötetben is több olyan szerző műve található, akiket mi, magyarok is ismerünk és szeretünk, nem igazán értem, hogy miért nem adták ki még eddig...


3. Kisses from Hell (Csókok a pokolból)


A kötet szerzői:
  • Kristin Cast
  • Richelle Mead
  • Kelley Armstrong
  • Alyson Noel
  • Francesca Lia Block

Ebben is vannak ismert szerzők, szóval ennek a kiadásában is lenne ráció...


4. Dates from Hell (Randik a pokolból)



A kötet szerzői:
  • Kim Harrison
  • Kelley Armstrong
  • Lynsay Sands
  • Lori Handeland


5. Weddings from Hell (Esküvők a pokolból)


A kötet szerzői:
  • Maggie Shayne
  • Jeaniene Frost
  • Terri Garrey
  • Kathryn Smith

6. Love is Hell (A szerelem pokol)



A kötet szerzői:
  • Scott Westerfeld
  • Melissa Marr
  • Justine Larbalestiel
  • Gabrielle Zevin
  • Laurie Faria Stolarz


Nos, ők lennének azok. Remélem, nem hagytam ki egyiket sem. Amennyire tudom, nem tervezik őket kiadni magyarul, még azokat sem, amelyiknek a szerzői közül sokat imádunk. De azért a remény hal meg utoljára... :) Ja, és a számozás lényegtelen, természetesen nem jelzi, hogy milyen sorrendben következnek a könyvek, hiszen mind külön kezelhető. :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

3 megjegyzés :

  1. kár, hogy nem adják ki őket magyarul :/ ha már az elsőt kiadták..
    főleg a "vacations from hell"-re lennék kiváncsi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igen, igen. Én is nagyon sajnálom. És azért nem értem, mert nem hiszem, hogy nem lenne sikeres. Hiszen ha belegondolsz, majdnem mindegyik kötetben van olyan szerző, akit szeretnek itthon. És még ha nem is. A novelláskötetekben pont az a jó, hogy lehet őket külön könyvként is kezelni.

    Én Cassie Clare novelláját olvastam angolul, mert azt hiszem, Gigi írta a könyves blogján, hogy bizonyos szempontból a saját paródiája, merthogy két mostohatestvér szeret egymásba, ami nagyon hasonló Clary és Jace kapcsolatához. Nem csalódtam benne, nagyon jó kis novella volt, de elég hosszú ahhoz, hogy vállaljam, hogy végig lefordítom. Volt idő, amikor megfordult a fejemben, de rájöttem, hogy nem lesz annyi időm. :(

    Ha esetleg angolul szeretnéd elolvasni, megvan gépen a Vacations from Hell, ha adsz egy e-mail címet, vagy írsz nekem egy mailt, szívesen elküldöm. :)

    VálaszTörlés
  3. áhh nem köszi :) az a baj, hogy könnyeeb olvasmányokat, és leginkább rövid cikkeket elolvasgatok angolul, de egy könyvhöz elég hiányos a tudásom :S
    már próbálkoztam angolul könyvet olvasni, de rájöttem h engem nagyon idegesít ha egy szót v akár egy mondta részt nem értek, v nem tudom értelmezni, ezért úgy vagyok vele, h így jártam, van elég könyv magyarul is :D

    VálaszTörlés