BD Honeymoon

Sziasztok!

Már kitettem egy BD videót, ami a Comic Conon volt, de írtam, hogy két videó jött ki. Most itt egy kis részlet (a teljes videót még nem találom :( ) a nászutas részből.

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szia!

    Nem tudom, hogy ez-e az a videó, amit keresel, de mindenesetre nekem a vér is meghűlt az ereimben, mikor megláttam. :P

    http://indavideo.hu/video/Breaking_Dawn_-_EdwardBella_bed_scene

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem tudom, nem vagyok benne biztos. Információim szerint nászutas jelenetnek kellene lennie, és ez nem az, mert itt már vámpír Bella is.

    De a jelenetért örök hálám! Ez elképesztő!!!!! Húúú, de várom már a filmet!

    És utólagos engedelmeddel kiteszem a linket, hogy mindenki megnézhesse. :D

    Köszi:
    Deszy

    VálaszTörlés