True Blood fotók kicsit másképp

Sziasztok!

Nem tudom, ti nézitek-e a True Blood című sorozatot, de én igen. Hullámhegyeim és völgyeim vannak vele kapcsolatban. Hol nagyon tetszik, és alig bírom ki a következő részig, hol alábbhagy a rajongásom egy kis időre, és akkor szünetet tartok. De mindig visszatérek hozzá.

A könyvek közül az első 3 megvan díszdobozban, de bevallom, eddig csak az elsőt olvastam. A másodiknak is nekiálltam, de abbahagytam. Meglepő módon úgy vagyok vele, hogy a sorozat jobban leköt, mint a könyv.

Na mindegy. Most kezdődött el vasárnap a negyedik évad angolul, és hát... Elég érdekesre sikeredett az első rész. Ide-oda kapkodtam a fejem, hogy most mi is történik, és kinek hogyan változott meg az élete. Egy biztos, az évad első része rengeteg kérdést vet fel. És beszéltem a barátnőmmel róla, aki olvasta a könyveket, és azt mondta, ilyen nincs a könyvekben. Szóval nagy izgalommal várom a folytatást, főleg az utolsó jelenet miatt. xD

De akkor most következzen az a rész, amire a cím utalt. Már rengeteg "érdekes" promóciós kép került ki a True Blooddal kapcsolatban, ezek általában vagy a vérrel vagy a szexualitással, esetleg mindkettővel kapcsolatosak. Ezúttal azonban valami teljesen váratlannal és újjal álltak elő.

Bizonyára mindenki látta már Grant Wood American Gothic című festményét, még ha nem is tud róla. Ha máshol nem is, a Született feleségek főcímében. Íme a festmény:


Nos, ezúttal ezt a festményt értelmezték újra.



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése