Szeresd meg Jamie-t! 9.

Sziasztok!

Ezt a képet most találtam, és muszáj megosztanom veletek. Én percekig röhögtem rajta. Támogatom persze a Jace-es fotómanipulációkat, hogy el tudjuk képzelni, hogy fog Jamie Jace-ként kinézni. De ez? Persze, nem olyan rossz önmagában, ha eltekintünk attól, hogy kicsit furin néz ki az állánál. (És jegyzem, én semmilyen fotómanipulációt nem tudok csinálni, szóval minden tiszteletem azoké, akik igen.) De ez 1. Régi kép Jamie-ről, 2. Nem Jamie teste, és ő soha nem fog így kinézni, még akkor sem, ha gyúr, mert ez nem az ő teste, és az izmok is mások mindenkin, 3. Jace szeme nem kék, hanem barna.

Mindenesetre itt a kép:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése