Rossz hír...

Sziasztok!

Nos, bármennyire nem szeretném, van egy rossz hírem. Erre igazából tegnap délután jöttem rá, amikor folytatni akartam a fordítást.

Most már elárulhatom, hogy amellett, hogy Veszprémben voltam, még egy oka volt annak, hogy nem volt friss. Újra kellett telepíteni a laptopom, ami azt jelenti, hogy nullásra le lett darálva... :/ Minden programot újra kellett telepítenem, ami nem kevés idő, ráadásul előtte le kellett szednem a gépről minden fontosat stb. Gondolom, már többen jártatok így, és tudjátok, miről beszélek.

Nos, a problémám a következő. Az Office még nincs rajta a gépemen, mert még nem sikerült telepíteni. Ennek következtében semmilyen Word formátumú fájlt nem tudok megnyitni, és nem árulok el vele nagy titkot, hogy minden fordítás Word formátumú. És megvan a gépen, de megnyitni nem tudom. Próbáltam megnyitni a WordPad-dal, de csak kriksz-krakszok vannak, szóval nem tudja megnyitni.

Így sajnos még csak azt sem tudom megtenni, hogy amit eddig lefordítottam, azt felteszem, mert még kimásolni sem tudom... :/ Szóval nagyon remélem, hogy hamar lesz újra Office-om, mert elég rossz így nélküle. Viszont addig a fordításokra sajnos várnotok kell... :(

Bocsi mindenki!

Pussz:
Deszy
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése