Mortal Instruments képeslapok 9.

Sziasztok!

Nos, a helyzet az, hogy vizsgák és családi összeröffenés miatt ma már nem tudok többet frisselni (4 bejegyzés már volt, ha még nem olvastad, görgess lejjebb!), és sajnos holnap sem, maximum estefelé. De mivel nem szeretnélek titeket friss nélkül hagyni, illetve szeretnétek titeket az egynapos szünetért valahogyan kárpótolni, arra gondoltam, hogy hamarabb megkapjátok a következő Mortal Instruments képeslapot.

Tegnap már volt egy, ha még nem olvastátok, arról se feledkezzetek meg. Ma pedig jön a kilencedik, és sajnos azt kell mondjam, utolsó előtti képeslap. :( De mindegy. Egyelőre örüljünk annak, amink van. A kilencedik képeslapnak. :D És annak, hogy a vizsgaidőszakomnak, bárhogy is végződik, mindjárt vége, és nekiállhatok a rendes fordításoknak.

És ha már ez szóba került, még mindig tart az "aktívkodás", azaz ne feledjétek, kommenteljetek, használjátok a véleménynyilvánító gombokat, és látogassátok az oldalt sokszor!!! :D Természetesen a kényszerű egynapos szünetet felhasználhatjátok arra is, hogy visszaolvasgatjátok a régi posztokat, fordításokat, és azokhoz is írtok hozzászólást. :D Amint visszatérek, minden kommentre válaszolni fogok, és higgyétek el, nagyon fogok örülni nekik. :) És ne feledjétek, minél aktívabbak vagytok, én is annál aktívabb vagyok! ;)

És akkor jöjjön a képeslap. :D


Fordítás:

Kedves Isabelle!

Alec lassan idegösszeroppanást kap. Ha nem állsz el rögtön attól a tervtől, hogy megszervezd az esküvőm a bátyáddal, visszajövök Manhattan-be, és felrobbantom az Intézetet. Church-öt egy ember-macska szörnnyé változtatom, aki Manhattan utcáin fog tombolni, és eltapossa a mondénokat.
És kövérré teszlek.

Szeretettel:
Magnus
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. Magnus <3 imádom :D:D

    VálaszTörlés
  2. Hihi. :) Egyetértek!!!! :D Egyre jobban imádom én is, és már megértem azokat, akik a kezdetektől nagy Magnus fan-ek voltak. Alapból annyira a Clary-Jace-Simon szálra koncentráltam, hogy a többiek csak másodlagosak voltak.

    Persze voltak, akik kicsit jobban szerettem, mint a többi mellékszereplőt, egészen konkrétan Alec, Magnus és Luke, de valahogy nem figyeltem rájuk jobban. De minél jobban beleásom magam a sztoriba, annál jobban imádom őket.

    És Valentine-nal is kezdek úgy lenni, mint Voldemorttal voltam, meg kicsit, mint Pitonnal. Hogy persze szeretni soha nem fogom, de magát a karaktert imádom. Azt, ahogyan megírta Cassie. :)

    És ami Magnust illeti, azt hiszem a héten érkezik még a Magnus-Alec első csók jelenet. Mert már nem bírok várni sokáig vele. :D

    VálaszTörlés
  3. felőlem nem kell türtőztetned magad :D :P

    VálaszTörlés