Mortal Instruments képeslapok 6.

Sziasztok!

Nos, itt az újabb beígért képeslap! :) Remélem, ez is tetszeni fog.


Fordítás:
Jace,

Nincs semmilyen esküvő!
Állítsd le, Isabelle-t! Ülj rá, ha kell. Csak állítsd le abban, amit csinál, bármit is csinál, vagy soha nem mehetek haza.

- Alec
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. ugye sok van még? :))

    VálaszTörlés
  2. Ez azt jelenti, hogy tetszenek? :)

    Egyébként én is reméltem, hogy több tucat van belőlük, mert még elolvasgattam volna őket egy ideig.

    De sajnos nem. Összesen 10 darab van, azaz még négy. :)

    De utána hozok valami mást. Egyrészt a maradék kimaradt jelenetet az Üvegvárosból, és persze utána majd lassan a Clockwork Angel meg a City of Fallen Angels első fejezeteit.

    De ezenkívül lesz még egy meglepi. Cassie megírt egy újabb novellát annak örömére, hogy a Twitter követőinek száma átlépett egy határt. Ez pedig Alec és Magnus első csókjáról szól, és szerintem nagyon aranyos. Azt is lefordítom majd. :)

    VálaszTörlés
  3. persze h tetszenek :D sajnálom h csak 10 :(
    Alec és Magnus? :O OMG :D

    VálaszTörlés
  4. Igen, én is így vagyok vele. :( Nagyon jók ezek a képeslapok.

    És igen, Magnus és Alec!!! :D Gondoltam, hogy örülni fogtok neki. :)

    Imádom Cassie-t amiért mindig ad a rajongóinak valami kis extra ajándékot. :D

    VálaszTörlés