Matched - Magyar kiadás

Sziasztok!

Nos, épp most böngészgettem a neten, keresgéltem, hogy melyik magyar kiadó volt olyan jó és szemfüles, hogy kiadja a Matched-et, ééééés... Megtaláltam a választ!!!!

Ujjak összeszorítva... 

A szerencsés kiadó pedig a:

...

Ciceró Könyvstúdió

Nos, igen, én is meglepődtem. De ezt az információt találtam Ally Condie honlapján. 

A Ciceró adja ki pl. Meg Cabot könyveit, szóval kerülhetett volna rosszabb kezekbe is. (Bár jobba is, ha pl. a Könyvmolyképzőre vagy az Agavéra gondolunk.) Egyelőre az Előkészületben lévő könyvek között nincs felsorolva, de ami késik, nem múlik. Remélem, megtartják a borítót, mert nagyon jó. :)

Nos, mondtam, hogy amint tudok valamit, írok. :) Ezt sikerült megtudni. Mi a véleményetek?

FRISS: Írtam nekik e-mailt, érdeklődtem, hogy igaz-e a hír, és ha igen, akkor mikorra várható a könyv megjelenése. Ha válaszolnak, rögtön frisselek. :) 
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. huuh köszi :) egyre jobban érdekel a könyv :) remélem hamar neki állnak! :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is remélem. :) De azért ez még nem 100%, majd csak akkor, ha a kiadó válaszol is. :) Remélem, fognak. :)

    VálaszTörlés