HP-Twilight funny

Sziasztok!

Itt egy újabb vicces HP-Twilight kép. :)


Fordítás:
Felső:
Amikor Hermione élete szerelme elhagyta őt, ő folytatta a kutatást a nyomok után, amik elpusztíthatták a világ legerősebb sötét varázslóját.

Alsó:
Amikor Bella élete szerelme elhagyta őt, ő magzati pózba gömbölyödött, hónapokig zsibbadt volt, aztán leugrott egy szikláról.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Hát ez tökéletesen így van, és éppen ezért szeretem Hermionét jobban mint Bellát :D
    Hermione nem az a világfájdalmas, hős szerelmes fruska. Nagyon szeretem mindkét sorozatot (azért a HP-t jobban), de valahogy Bella sohasem volt a kedvencem, nem úgy, mint Hermione :)
    Nagyon jó lett a kép különben, grat! :) Jó ötleteid vannak!
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetértek veled, bár azt azért hozzátenném, hogy a szerepük is más. Hiszen Bella inkább olyan, mint Harry. Senkinek sem a kedvenc szereplője, de az egészet az ő szemén keresztül nézzük...

    A Twilightban is inkább a többi szereplőt lehet szeretni, és a Harry Potterben is.

    Én is szeretem mindkettőt, de a HP-t én is kicsit jobban. Bár nem igazán értem, miért kell őket állandóan összehasonlítgatni, mert a kettő mind témájában, mind a fő célközönségben más...

    A képet egyébként nem én készítettem (sajnos...), én csak találtam, és megosztottam, mert tetszett, és gondoltam, hogy nektek is tetszeni fog. :D

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés