A három testőr sokadik feldolgozás

Sziasztok!

Bizonyára már mindenki tudja, hogy újabb feldolgozás született/születik éppen A három testőr című Dumas regényből. Nos, én ennek őszintén örülök, mert bár tényleg a sokadik feldolgozása lesz a regénynek, de egyrészt azt gondolom, hogy Athos-ból, Porthos-ból, Aramis-ból és d'Artagnanból sosem elég, másrészt az eddig látott jelenetek alapján ez egy igen modern feldolgozás lesz.
A szereposztás pedig egyszerűen lenyűgöző. Csupa olyan színész, akiket szeretek. Mr. Darcy Athos szerepében (Matthew Mcfadyen-re gondolok, aki a Keira Knightley-s Büszkeség és Balítéletben volt Mr. Darcy), Percy Jackson d'Artagnan szerepében (Logan Lerman, ki más? xD), Orlando Bloom pedig Buckinghamként. Őszintén szólva, engem ez lepett meg a legjobban, amikor megtudtam, hogy bizony, Orlando ezúttal nem az ügyeletes szépfiú főhős lesz, tehát ebben az esetben nem az egyik testőr, hanem Buckingham! Megdöbbentő. Amikor pedig a képeket megláttam, még jobban meglepődtem. xD Na de vissza a szereposztáshoz. Milla Jovovich lesz a Mylady, ami szerintem nagyon-nagyon jó választás volt. Kit ismerhetünk még? Nos, Christoph Waltz lesz Richelieu. Luke Evans, akit szintén imádok, pedig Aramis. Anna királynő pedig Juno Temple lesz, akit a St. Trinians-ből, a Vadóckából, A másik Boleyn lányból, vagy a Vágy és vezeklésből ismerhettek.
És ha ez még nem lenne elég ok arra, hogy megnézzem (jegyzem meg, az xD), akkor a forgatókönyvet Andrew Davies írta, akit valószínűleg így elsőre nem tudtok hova tenni, de ha leírom, hogy milyen filmek forgatókönyve fűződik még az ő nevéhez, akkor ti is lelkesek lesztek. :) Nos, a teljesség igénye nélkül néhány: Middlemarch, Büszkeség és balítélet (a Colin Firth-ös), Emma (a Kate Beckinsale-es), A hiúság vására (nem a Reese Witherspoonos, amiből Robert Pattinson-t kivágták, hanem a minisorozat), Édesek és mostohák, Bridget Jones naplója 1-2, Így élünk most, Doktor Zsivágó, Daniel Deronda, Pusztaház örökösei, Értelem és érzelem, Little Dorrit. Nos, ebből a listából kitűnik, hogy nem csak a kosztümös filmek, hanem az adaptációk királya is. :)

Nos, akkor néhány kép a filmből.








Mielőtt jön a kérdés, igen, Orlando Bloom az a fura szakállas, a létező leggiccsesebb ruhákban. xD

És akkor végül, ha valaki még esetleg nem látta, itt az előzetes:

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Amikor régebben megláttam az előzetest, már akkor teljesen kész voltam, de most megint eszembe jutott, hogy milyen messze van még a premier. De Orlando, ahogy pörgette azt a fegyvert, azzal az önelégült kifejezéssel az arcán, majd megettem xd Imádtam :D És a többiek is jónak tűntek :D
    Bár kíváncsi vagyok erre a repülős hajós mindenire :D

    VálaszTörlés
  2. Én még nagyon-nagyon régen láttam Orlando Bloom IMDb adatlapján, hogy szerepelni fog benne, és azóta várom. Aztán már azokat a képeket is nézegettem, amik kiszivárogtak a forgatásról. És igen, a repülős részre én is kíváncsi leszek. Az előzetes nézésekor annál a jelenetnél vált biztossá, hogy egy olyan feldolgozás lesz, amilyen még soha nem volt. :)

    Egyébként, ami Orlando Bloom-ot illeti, én mindig ezekben a töris jellegű filmjeit szerettem. És most kíváncsian várom milyen lesz így, hogy nem ő a főszereplő. Szerintem egyébként ezért is vállalta el. Mert ez valami más, valami, amire senki nem számított. Mert mindenki azt várta volna, hogy ő lesz az egyik testőr. Ennél meglepőbb csak az lett volna, ha Rochefort-t játssza, de ahhoz ő túl jó pasi. :P

    VálaszTörlés