TMI film - Hivatalos szereposztás JACE!!!!

Sziasztok!

Nos, úgy tűnik hosszú huzavona után végül hivatalosan is kiderült, ki fogja alakítani mindannyiunk kedvenc árnyvadászát a The Mortal Instruments filmekben. (IMDb-nek ne higgyetek, ott még nem ez az információ van, de ha a cikkeket nézitek, akkor ott már fenn vannak a legfrissebb hírek.)

Jace szerepét végül Jamie Campbell Bower kapta. Íme néhány fotó róla:










És akkor most jöjjön egy kis összefoglaló, érvekkel pro és kontra, hogy miért jó vagy éppen nem jó választás Jamie.

Pro:
- Jamie nagyon jó színész, ezt már többször is bizonyította. Nem kell aggódnunk, hogy a rossz színész játék tönkreteszi a karaktert, vagy akár az egész filmet. Íme néhány részlet filmekből, amikben játszott: (A videók közül a két Camelotos a legújabb, azokat ajánlom leginkább, mert Jamie ebben a sorozatban már sokkal érettebb, mind játékban, mint külsőre. :D)

Sweeney Todd



Twilight Saga - Caius


Camelot - Arthur király



Ez egy jelenet a Camelotból, és gyakorlatilag ez alapján még akár el is tudom képzelni Jace-nek. A férfi, aki olyan nőre áhítozik, aki nem kaphat meg, de mégis akarja. (Erről szól a jelenet, hiába Guinevre a csaj, mert a Camelot c. sorozatban ő még egyelőre nem Arthur, hanem Arthur egyik lovagjának felesége. Ez a jelenet a csaj esküvője előtt játszódik, és gyakorlatilag a tiltott szerelem beteljesülése.)

- Ismertsége révén plusz nézőket hozhat a filmnek, ráadásul lehet majd jó kis cikkeket írni, hogy ő az, aki a Twilightban, a Harry Potterban és a TMI filmekben is szerepelt. Már előre látom a cikkeket...
- Jace karakterét a belső tulajdonságok, a vívódások, és az önteltség szempontjából tökéletesen el tudom képzelni a szerepre, hiszen azok alapján, amiket eddig láttam tőle, nagyon jól el fogja tudni játszani.
- Jamie nagyon szimpatikusnak tűnik, így szerintem a rajongókkal megtalálja majd a hangot, és el fogja tudni viselni a felhajtást is, hiszen már korábban belekóstolt a Twilight-nak és a HP-nek köszönhetően.
- Nem keringenek róla pucér képek a neten.
- Nem néz ki (bocsánat a szóhasználatért) buzinak, úgy mint néhány másik korábbi jelölt.

Kontra
- Jace-nek nagyon-nagyon extra-brutál jól kellene kinéznie, és Jamie, ahogy ezt már korábban is kifejtettem, szerintem csak egy erős közepes.
- A rajongók és az írónő választottja is Alex Pettyfer lett volna a szerepre.
- Sajnálom, hogy nem tudtak olyan embert szerezni a szerepre, aki nem szerepelt sem a Twilight-ban, sem a HP-ban. Nem tudom, miért, de jobban örültem volna olyannak, aki még szerepelt a nagy rajongótábornak örvendő filmadaptációkban.
- Jamie-t már több filmben és sorozatban is láttam, így már van róla egy kialakult képem, és furcsa lesz, hogy most feldolgozzam azt, hogy ő Jace.


És akkor végül összefoglalnám, hogy én mit gondolok. Őszintén szólva én is Alex Pettyfer-nek szurkoltam, és még most is állítom, hogy az én fejemben ő Jace. És ez sztem így is fog maradni. De az utóbbi hírek alapján már volt egy-két hónapom feldolgozni azt, hogy nagy eséllyel nem ő lesz Jace a filmekben. 

Azok alapján, hogy milyen jelöltek neve merült fel, bevallom, én Jamie-nek még kicsit örülök is. Mert bár külső alapján nem a legjobb választás, de hiszem, hogy ő van olyan jó színész, hogy ezt el tudja velem feledtetni, és Jace "belsejét" meg tudja úgy formálni, hogy csak arra fogunk tudni gondolni, hogy igen, jól csinálta, átjött Jace személyisége. 

Még mindig szívesebben látok a képernyőn egy olyan Jace-t, akinek a külseje csak erős közepes, mint egy olyat, aki bár jó pasi, de kb. úgy néz ki, mint egy rossz (még 1x bocsi a szóhasználatárt) buzi. Mert az tényleg lerombolná a képet Jace-ről. Így pedig csak nem lesz tökéletes a külseje, viszont a belső karakter jó lesz. :D És én még reménykedem benne, hogy Jamie erősen gyúrni fog, hogy ne legyen ilyen nyüzüge (persze nem kell izomagynak lennie, csak ne legyen ennyire vékony), és remélem, hogy egy jó haj és smink kicsit Jacebb Jace-szé teszik.
Most az a feladatunk, nekünk, rajongóknak, hogy próbáljunk elvonatkoztatni attól a képtől, ami a fantáziánkban már kialakult Jace-ről. Próbáljuk meg az eredeti képet megőrizni valahogy, mint a könyv főhősét, és úgy megnézni a filmet, hogy rákészülünk, hogy ez valami más lesz. Valami más, hiszen mi nem így képzeltük, nem ezt akartuk. De miért ne lehetne máshogyan jó a végeredmény? Alex bennem örökre él, mint Jace-a-könyv-alapján-a-fejemben, és mostantól Jamie lesz Film-Jace-nem-így-képzeltem-de-lehet-hogy-jó-lesz. És remélem lesz ez még Jace-a-filmre-tökéletes is. Lesz egy Könyv-Jace-em, és lesz egy Film-Jace-em. Ez még jól is elsülhet. Gondoljatok bele! Két Jace! Hm... :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

8 megjegyzés :

  1. Alexnek kellett volna! Nincs több hozzáfűznivalóm, egy világ omlott össze bennem :( Sajnálom nagyon..

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Hol is kezdjem? Az előttem szólóval egyetértek, hogy Alexnek kellett volna. Amikor én kiolvastam a Csontvárost akkor egyből az járt a fejemben, hogy lehet-e film a könyvből. Utána jártam google-ben. Egyből rátaláltam, hogy tervezeik és láttam, hogy Jace szerepét Alex Pettyfer kapja gondoltam utána nézek, hogy ki is az. Ránéztem és aa ez kiköpött Jace tökéletesen így képzeltem el őt. Néztem tőle pár filmet és tényleg nagyon illik rá a szerep. De aztán megláttam, hogy új embert jelöltek ki rá hát nem mondom, hogy nem néztem nagyot és először Jamie-re azt mondtam, hogy úristen ez Jacet játszaná? Soha.
    De végül is manapság már a filmesek tudnak egyet s mást. Lehet, hogy simán megcsinálják a külsejét olyanra amire kell. Én tőle sose láttam, filmet. De mindenképpen ha a Csontváros kijön (már nem tudok mit tenni magammal nagyon várom), szóval ha kijön megnézem mozikba imádom TMI-t.

    VálaszTörlés
  3. Nálam Drew Van Acker az igazi Jace... És nekem is lesz egy könyv és egy film Jace-em :D valahogy a könyveset szerintem mindig jobban fogom szeretni :) Egyszerűen ez a srác annyira nem Jace :(

    VálaszTörlés
  4. Nos, én akkor most védem egy kicsit Jamie-t. Eléggé elveszett voltam a filmhírek tekintetében, csak mostanában került újra a kezem közé a TMI. Aztán kapásból láttam, hogy Jamie kapta meg Jace szerepét, viszont sok helyen láttam Alexet is. Nos sokáig tanulmányoztam a képeket. És most fogtok megkövezni, de jobban örülök Jamie-nek. Ha Alexre nézek, látom Jace külsejét, stílusát. Viszont mikor Jamie-re, látom magam előtt Jace-t. Ez kicsit furán hangzik, de mégis. Alex képein végig sugárzik, amit ti is mondtatok. Hogy szexi, izmos, tudja is ezt magáról, meg minden. De Jamie, szerintem azért nem közepes. Talán csak első ránézésre. Nem hat meg, hogy szerepelt a Twilight-ban, vagy HP-ben. Lássuk be, alig látszódik benne, kb. hogy ott a neve. Pedig ehhez képest, hát remek színész. Látom benne Jace gyermeki rajongását Clary és Valentine iránt. A szeretethiányt, közben a maszkot, hogy igen keméyn vagyok, szexi, az egész laza feelinget. Mint írtam, úgy ahogy van Jace-t. Míg Alexnél, megvan a sármja, a magabiztossága, meg hát ő is elképesztő színész, oda vagyok érte, Jamie-t alig ismerem. De az ő karakterében nem látom a ragaszkodást Clary iránt, vagy Valentine iránt. Biztos el tudja játszani valamennyire, hiszen nagyszerű. Mégis... Jamie az igazi. És azt hiszem itt fejezem be a mondanivalómat. Jöhet a megkövezés. Én akkor is így érzem.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Azóta már egyébként én is foggal-körömmel védem, mert egyébként szeretem Jamie-t. Ha a későbbi posztjaimat megnézed, akkor már egyszer sem írok róla negatívan. Sőt, egy időben vezettem egy Jamie-nek szentelt "rovatot" is. :)
    Amúgy mindjárt végigolvasom, amit írtál, és érdemben is válaszolok, csak ezt muszáj volt leszögeznem. :)

    VálaszTörlés
  6. Na, megint én.

    Elolvastam, amit írtál. És sok dologban egyetértek. Azt gondolom egyébként, hogy Alex is el tudta volna játszani, amit írsz, de amúgy egyetértek. Jamie nagyon jó színész, és minél többet nézem, nekem is egyre inkább Jace lesz. (Bár a külső alapján nekem még mindig nem az igazi Jace, de egyre többször azon kapom magam, hogy jó pasinak tartom Jamie-t is.)
    Afelől, hogy Jamie tökéletesen el fogja tudni adni Jace-t, semmi kétségem.
    Illetve már sokszor, sok helyen írtam, hogy ha a mai Alex Pettyfert megnézzük, ő már nem való Jace-nek. Sokkal idősebbnek tűnik stb., és már nem Jace. Pár évvel ezelőtt talán, és ha az ember megnézi a rajongói képeket, amiken ő van, akkor jó pár éves fotókat használnak hozzájuk. Mert Alex Pettyfer most már nem egy helyes, szőke srác, hanem egy jóképű, kigyúrt férfi. Semmiképp sem Jace.
    Szóval ne aggódj, tőlem nem fog jönni a megkövezés. ;)

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés
  7. Igen, olvastam a későbbi írásaidat is. Meg kell valljam, nemrég találtam az oldaladra és fanatikus lettem. :D Tehát hallasz még felőlem. És Pontosan igazad van. Alex már idős Jace-hez. S csak így tovább.
    Üdv: Nita

    VálaszTörlés
  8. Nos, ennek nagyon örülök. :) Csupa olyanról írok, ami érdekel, amit szeretek, szóval akkor hasonló lehet az ízlésünk. :P
    És akkor várlak vissza máskor is! :D

    Pussz:
    Deszy

    VálaszTörlés