Szép jó reggelt mindenkinek! - Háttér

Sziasztok!

Nos, már csak 10 napig szavazhattok, hogy melyik két regény (mert ugye megígértem, hogy bár nem voltam első 10-ben, azért 2 fordítást kaptok) első fejezetének fordítását olvasnátok a legszívesebben.

Jelen pillanatban a sorrend:

1. City of Fallen Angels - 12 szavazat
2. A Kiss in Time - 4 szavazat
3. Clockwork Angel - 3 szavazat
4. Más - 1 szavazat


Tehát jelen állás szerint, ahogy azt félkövérrel ki is emeltem, a toronymagasan vezető City of Fallen Angels és az A Kiss in Time című regények első fejezete kerülne fel, de a Clockwork Angel is csak egy szavazattal marad le a 2. helyről, szóval szoros a verseny.

Azt találtam ki, hogy kicsit ösztönözzelek titeket a szavazásra, ma és holnap felkerül minden versenyző regényből valami ki apróság, könyvjelző, háttér, részlet(!), vagy ami még eszembe jut. És mivel azt írtam, hogy minden versenyző regényből, ez azt is jelenti, hogy ma kiderül, hogy a Más cím alatt én mire szavaznék. :)

Nos, jöjjön is az első kis apróság, méghozzá egy Clockwork Angel háttér. Remélem, tetszeni fog. Szavazzatok!!!! :D


A képre kattintva tölthetitek le nagy méretben. :D 

Ja, és még valami. Tekintve, hogy ma és holnap többször is lesz friss, érdemes mindig lejjebb görgetni, nehogy egy-két bejegyzést kihagyjatok! :D
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése