Matched részlet 2.

Sziasztok!

Újabb Matched részlet, mert ilyen jók voltatok. ;)



Talán Xander is hallotta, hogy ver a szívem, mert megkérdezte: - Ideges vagy? A mellette lévő székben, Xander bátyja elkezdte mesélni anyának az ő Pár Bankettjét. Már nincs sok idő, és Xander meg én a saját történetünket mesélhetjük.

- Nem – mondtam. De Xander a legjobb barátom. Túl jól ismer.

- Hazudsz – kötekedett. – Ideges vagy.

- Te nem?

- Nem én. Én kész vagyok – mondta gondolkozás nélkül, és hittem neki. Xander az a fajta, aki tudja, mit akar.

- Nem számít, ha izgulsz, Cassia – mondta, most gyengédebben. – A Pár Bankett résztvevőinek majdnem kilencvenhárom százaléka az idegesség jeleit mutatja.

- Megtanultad az egész hivatalos Párosító anyagot?

- Majdnem – mondta Xander, és közben grimaszolt. Kitárta a kezeit, mintha azt mondaná: „Mit vártál?”

A mozdulat nevetésre késztetett, és emellett, én is megtanultam az egész anyagot. Könnyű, amikor annyiszor elolvasod, amikor a döntés olyan fontos. – Szóval te a kisebbségben vagy – mondtam. – A hét százalékban, aki semmilyen izgalmat nem mutat.

- Persze – helyeselt.

- Honnan tudtad, hogy ideges vagyok?

- Mert ezt nyitogattad és csukogattad. – Xander az arany tárgyra mutatott a kezemben. – Nem tudtam, hogy van egy műtárgyad. – A néhány kincs a múltból kézről kézre járt köztünk. Bár a Társadalom minden tagjának engedélyeztek egy műtárgyat, nehéz volt hozzájuk jutni. Kivéve, ha voltak őseid, akik figyeltek rá, hogy az évek alatt továbbadják őket.

- Néhány órával ezelőttig nem is volt – mondtam. – Nagyapa adta nekem a szülinapomra. Az anyjáé volt.

- Hogy hívják? – kérdezte Xander.

- Púdertartó – válaszoltam.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése