HP-Twilight vicces kép 2.

Sziasztok!

Újabb közös HP-Twilight vicces kép. :)


Szöveg magyarul:
Fent:
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat..."

Lent:
A Twilight ötlete egy álomból jött.

DUMBLEDORE MEGMONDTA.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Szegény, szegény Twilight xD
    Azt vettem észre, hogy ilyen Potter-Twilight képeken, mindig a Twilight marad alul xd

    VálaszTörlés
  2. Igen, Lolle, jól látod. Általában így van. xD Szerintem ez abból fakad, hogy azok közül, akik a Twilight-ot szeretik, sokan szeretik a HP-t is arányaiban, viszont a HP rajongói közül arányaiban kevesebben szeretik a Twilight-ot. Ehhez még hozzáadódik, hogy a Twilight-ot bizonyos körökben sikk cikizni...

    Én mindkettőt imádom. Előbb voltam HP-fan, aztán meg lettem Twilight fan (is). Viszont akkor is tudok rajtuk nevetni, ha nem értek vele egyet. :D

    És örülök, hogy írtál hozzászólást, Lolle. Már rég írt bárki is, szóval tényleg nagyon örültem neki. :D Köszi!

    VálaszTörlés