HP láz

Sziasztok!
Ez már megint a sokadik bejegyzésem ma. Először azokat mondom, amik nem HP-sek. A matekvizsgám sajnos nem sikerült. Bővebben nem mennék bele, nem akarok beszélni róla, de így nem kapjátok meg a meglepit. Na nem azért, mert nem érdemelnétek meg, csak nincs rá időm... :( De talán majd a kövinél. :)

A másik. Lehet, hogy észrevettétek, lehet hogy nem, de ha nem, akkor majd most. :D Elhelyeztem az oldal alján két visszaszámlálót. Az egyik a Clockwork Prince angol megjelenéséig számol vissza, a másik pedig a Breaking Dawn első filmjének premierjéig. :) Talán ezekkel gyorsabban száll majd az idő. :D

És akkor a HP-s. Ma találkoztam egy kacsa hírrel, lehet, hogy ti is. A hír arról szólt, hogy az utolsó Harry Potter film végéből újabb 7 film lesz, és Daniel Radcliffe már alá is írta a szerződését. Itt a hírhez tartozó videó:


Nos, amennyire tudom a The Onion vicces kacsa hírekkel szokott előállni, szóval ez nem igaz!!!!!!!

Viszont arra épp elég volt, hogy újra rámtörjön a Harry Potter láz.


Íme a trailer. Nos, én őszintén szólva sírtam rajta. Amikor megláttam SPOILER!!!! Fredet, meg Lupint és Tonksot... :'( Meg az egész. Egy részén amúgy kiakadtam. Mi az a rész, hogy Harry lerántja Voldemortot?????? Meg egyébként is, a nagy párbaj elméletileg nem kinn van az udvaron, hanem benn. Viszont a Pitonos részek nagyon tetszettek. :D






Egyébként nekem nagyon tetszik. Főleg a szlogen. It all ends here. Roppant egyszerű, de frappáns. Egyrészt jó utalás az "Ott nyílok, ahol zárul" részre, másrészt sok dolog végét jelzi: vége a sorozatnak, a rejtélyeknek, Harry harcának Voldemorttal, Voldemortnak magának, a horcruxoknak, sok szeretetreméltó embernek, a félelemnek a gonosztól, az ifjúkornak, a haláltól való félelemnek... Sok dolognak vége. It all ends here.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése