Csúszás

Sziasztok!

Bocsi azért, hogy ma nem jöttek a beígért jubileumi frissek. 10 bejegyzést terveztem, de... Ma jött egy ilyen last minute matek vizsga, szóval nem tudtam feltenni a dolgokat, amiket akartam.

Viszont!!!

Holnap minden mára tervezett friss felkerül, extra hosszúsággal, képekkel, és még mindig a 10-es jegyében lesznek a frissek. :D

PLUSZ!!!

ÁTMENTEM MATEKBÓL!!!!! Ennek örömére jön a régebben beígért Mortal Instruments-es extra, most el is árulom, hogy mi ez. SPOILER, HA MÉG NEM OLVASTAD AZ ÜVEGVÁROST!!! Emlékeztek, hogy az Üvegvárosban Jace ír egy levelet Clary-nek, miután együtt aludtak? Viszont ugye a levél nincs benne a könyvben. Nos, Cassie megírta, és ezt most lefordítom nektek!!!! Szóval holnap nagyon-nagyon sok friss lesz!!!!

És szavazzatok a design-nal kapcsolatban, mert nagyon érdekel, hogy tetszik-e. És eddig megoszlanak a vélemények. :)
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Most olvastam el a levelet. Imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Emi!

    Igen, én is olvastam már kétszer, annak ellenére, hogy lefordítani nem volt időm. Amint megláttam, el kellett olvasnom. :D És igen, nagyon jó. Bár ami Jace-szel kapcsolatos, csak jó lehet. :P

    VálaszTörlés