Cassie Clare infók - Hírek

Sziasztok!

Nos, eldőlt! Lesz új design! Ezt szavaztátok meg, egyhangúlag, habár nem voltatok olyan aktívak, mint más szavazások esetében.

Azt viszont örömmel látom, hogy rendszeresen használjátok a véleménynyilvánító gombokat, és kis csapatunk egy újabb rendszeres olvasóval bővült. :) Neki ezúton is köszönöm az érdeklődést.

Két szavazás még rövid ideig tart, szóval használjátok ki a lehetőséget! :D


És akkor jöjjön két apró információ Cassandra Clare könyveivel kapcsolatban, amiket most találtam, miközben a régi posztjait olvasgattam, és kutatgattam a neten. :) Gonosz leszek, és nem árulom el most rögtön mindet, hanem részletekben kapjátok. Lehet, hogy lesznek olyan információk, amiket már tudtok, de remélem valami újjal is szolgálhatok. :D


1.
Cassandra Clare annak idején fanfiction-öket írt, Cassandra Claire néven. A 3 részes Harry Potter fanfic-je a Draco Trilogy. Az első része, a Draco Dormiens, amit ma volt szerencsém elolvasni. A történet úgy indul, hogy egy bájitalnak köszönhetően Harry és Draco testet cserélnek, de valamiért nem cserélődnek vissza. (Ezt most jól megaszondtam... xD) Nagyon jó volt, nekem tetszett, nem is hagytam abba, pedig számítógépen olvastam, és ha jól emlékszem, 224 oldal. Megvan pdf-ben, angolul, ha kell valakinek, jelezze kommentben, és akkor feltöltöm, és megadom a linket. :D

2. 
2005 novemberében a Hamuváros címe még City of Blood, azaz Vérváros volt.
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

2 megjegyzés :

  1. Konkétan tegnap találtam rá erre a honlapra A Bíborhajún keresztül (Facebook)és ez a honlap tejlesen nekem való ez mnden ami én vagyok így rendszeres olvasód leszek!!!!(És bocs hogy megtörtem az ördögi kör a 7 gonosszal);D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Annak én csak örülök, ha többen vagyunk. ;)

    Nagyon örülök, hogy így érzed, olyan dolgokat teszek fel, amik engem érdekelnének, és reménykedem, hogy másik is így vannak vele. Ezek szerint igen. :D Ennek nagyon örülök!

    Köszi a kommentet, és azt is, hogy csatlakoztál a most már nyolcak köréhez. :D

    VálaszTörlés