Bíborhajú könyvjelző

Sziasztok!

A szavazások még tartanak, szóval hajrá! Kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

Ami a véleménynyilvánító gombokat illeti, örömmel látom, hogy használjátok. És túl vagyunk a történelmi pillanaton, végre nem csak a "Tetszett" gombot használtátok, hanem már a "Nem érdekelt"-et is. (Persze a "Tetszett"-nek azért jobban örülök. :D)

Most pedig akkor következzen a címben ígért könyvjelző. Ezúttal Benina regényéhez, A Boszorka Fényéhez. :) Remélem, tetszeni fog. :) Lehet nyomtatni.

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

4 megjegyzés :

  1. Annyira szép nekem nagyon tetszik! Ha szakmai titok akkor nem kötelező válaszolnpd de hogyan csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nos, őszinte leszek. A kép részét nem én csináltam. Van egy ilyen mániám, hogy képeket keresgélek a neten, és ha tetszik, lementem. Erre a képre is így bukkantam, bár kicsit nagyobb volt, meg ilyesmi. És hát rögtön Benina könyve jutott róla eszembe, és gondoltam, készítek belőle egy könyvjelzőt.

    Ezt meg is tettem, egészen konkrétan sima Paint-tel, mert sajnos más, jobb képszerkesztőt nem ismerek. :(

    VálaszTörlés
  3. Attól még nagyon tetszik:) nagyon jól néz ki!! És énis régebben ilyen képkeresős voltam csak azt nem tom mostmár mit írjak be. :(

    VálaszTörlés
  4. Örülök neki. :D Én mindig gondolkozok új szavakon, hogy mikre keressek rá. Deviantart forever! :D
    Egyébként megkaptad a BD képeket?

    VálaszTörlés