City of Fallen Angels - Úristen!

Sziasztok!

Először is szeretnék kellemes húsvéti ünnepeket kívánni nektek! És lányok esetében, sok locsolót. xD (Bár magamnak ezt nem kívánnám. xD)  


És akkor a hírek: :)

Most futottam át a City of Fallen Angels-t, hellyel-közzel elolvastam.

És csak annyit tudok mondani: ÚRISTEN!!!!

Nem akarok elmondani semmit, nem akarok lelőni poénokat, szóval nem lesz spoiler, de annyit mondhatok, hogy nagyon izgalmas, és Cassie Clare még mindig nagyon gonosz. Sőt... gonoszabb, mint valaha. És most pillanatnyilag a hajamat tépem (persze csak képletesen :D), hogy mi lesz a következő részben, és szinte számolom a napokat a City of Lost Souls megjelenéséig.

Vagyis inkább nem akarom tudni, hogy milyen sok idő van. xD Több mint egy év!!!!! :/:/:/:/:/:/

Na, csak ezt akartam megosztani veletek. :)

Ja, igen. És véget ért az egyik szavazás, ami arról szól, hogy miből szeretnétek kimaradt jelenetek olvasni  leginkább. Az Üvegváros nyert, a dobogó második fokán pedig a Twilight sorozat végzett. Mivel az Üvegváros-os szavazás még folyik, és valószínűleg még a legtöbben jelenleg is olvassák a könyvet, abból egyelőre még egy ideig (valószínűleg úgy 1-2 hétig) nem lesz friss. Viszont a Twilight-ból már fel is került az első kimaradt jelenet, aminek a címe Emmett és a medve. :) Ha még nem olvastátok, akkor az ez alatti bejegyzésben találhatjátok, ha pedig már igen, remélem tetszett. :)

Közben pedig egy kis plusz infó. Tart a szavazás arról, hogy melyik regény első fejezetének fordítása kerüljön fel a blogra nyáron, de én már közben elkezdtem dolgozni néhányon. :) Persze, mondhatjátok, hogy ennyi erővel fordíthatnám az Üvegváros kimaradt jeleneteit, vagy akár a Twilight-éit, de most valami újra vágytam. Valami olyanra, amit már régebben olvastam, és akkor tetszett, de már egy ideje nem olvastam bele, vagy valami olyanra, ami teljesen új. Így jelentem: két regény első fejezete is fordítás alatt van, az egyik már majdnem kész is van, és nekem nagyon tetszik. :) (Mármint nem a fordításom, hanem a történet. xD)

Kíváncsiak vagytok, melyik ez a kettő? Tippeljetek, hátha eltaláljátok! :D Ha összejön 5 tipp kommentben vagy chaten holnap (azaz hétfő :D) 18:00-ig, akkor elmondom, melyik ez a két regény. Ha nem, akkor még egy ideig titok marad. :P Szóval tippeljetek!!!! :D


Pussz:
Deszy
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése