Breaking Dawn képek

Sziasztok!

Ha kutatgattok a neten, akkor ezekkel a képekkel nagy eséllyel már találkoztatok, de ha mégsem, gondoltam megosztom őket. Én már nagyon várom, hogy legyen a moziban, még akkor is, ha kicsit félek a megvalósítástól. Eddig mindegyik Twilight könyv jobb, mint a belőle készült film, és attól tartok, ez most is így lesz. Mindenesetre íme néhány lesifotó, illetve 3 olyan kép, amit már hivatalosan is megosztottak.
Valószínűleg már hallottátok azt is, hogy néhány kép kiszivárgott a kész filmből, sőt egy néhány másodperces videó is. Ezeket egyelőre nem teszem fel, mert a Twilight alkotói és színészei külön kérték, hogy nem tejesszék a bloggerek, de én lementettem a képeket, szóval ha szeretnétek őket látni, akkor dobjatok egy kommentet az e-mail címetekkel (vagy ha az nem publikus, akkor írjatok a mihoczym@freemail.hu e-mail címemre), és elküldöm őket nektek e-mailben. :)



Nézzétek a sakktáblát! Én imádom az ötletet. Egyrészt mert ez a sakktábla van ugye a Breaking Dawn borítóján, és itt visszaköszön, másrészt mert van egy rész a BD-ben, az esküvőn, ahol megjelenik Jacob, és amikor mondja Bella, hogy mennek nászútra, Jacob poénkodik, hogy mit fognak csinálni, sakkoznak? Szóval duplán poén. :)

 







Hivatalosan is megosztott:



Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése